1.1 Úvod do vzdelávacieho programu (obsah a ciele, skúsenosti a očakávania účastníkov, pravidlá práce a komunikácie)
1.2 Štruktúra kurzu MOOC vo VLE Moodle (učebné zdroje, aktivity, súvislosti učebných materiálov, hodnotenie, spätná väzba, kompetencie)
Obrázok zdroj: dreamstime.com
3.2 Vkladanie kompetencií a ich evidencia (vloženie do kurzu, príprava importu nových kompetencií)
3.3 Nastavenie pravidiel pre úspešné absolvovanie a ukončenie kurzu a metakurzov
3.4 Spätná väzba účastníkov MOOC vo VLE Moodle
2.6 Vytváranie vzdelávacích aktivít pre precvičovanie získaných kompetencií, vedomostí, zručností a ich overovanie s automatizovaným vyhodnotením.
2.7 Nastavenie vzťahov postupnosti zdrojov a aktivít (riadenie účastníkom kurzu a automatizované riadenie)
2.8 Vytváranie interaktívnych učebných zdrojov vo VLE Moodle (interaktívna kniha, interaktívne video ..)
2.3 Vzájomná komunikácia účastníkov
2.4 Vytváranie vzdelávacích aktivít vhodných na vzájomné hodnotenie sa účastníkov
2.5 Zdieľanie dát účastníkov1.1 Úvod do vzdelávacieho programu (obsah a ciele, skúsenosti a očakávania účastníkov, pravidlá práce a komunikácie)
1.2 Štruktúra kurzu MOOC vo VLE Moodle (učebné zdroje, aktivity, súvislosti učebných materiálov, hodnotenie, spätná väzba, kompetencie)
Obrázok zdroj: dreamstime.com
1.3 Vytváranie učebných zdrojov vo VLE Moodle (formy:
web stránka, e-kniha, vložené súbory...)
1.4. Nastavenie vzťahov postupnosti učebných zdrojov (riadenie účastníkom kurzu)