Obrázok kurzu NRA04_77_2023_PIV2_POOK7
Prezenčné vzdelávanie

Program vzdelávania je zameraný na podporu školských kolektívov pri tvorbe ich školských vzdelávacích programov v súlade s novým štátnym vzdelávacím programom pre základné vzdelávanie. Program je zameraný na tvorbu školského vzdelávacieho programu s porozumením jednotlivých súčastí ŠVP a jeho nových prvkov podporujúcich komplexné zmeny vo vzdelávaní. Jedným z kľúčových javov, ktorý bude vo vzdelávaní podporovaný je vnímanie toho, že školský program je živý dokument, ktorý reflektuje identifikované potreby učiacich sa konkrétnej školy a prejavuje sa v ňom vízia zahŕňajúca špecifické stratégie výučby a hodnotenia vo vzťahu k formulovaným cieľom. Súčasťou programu je scitlivovanie PZ a OZ na vzťah medzi stanovenými cieľmi a prostriedkami výučby, čo tiež podporuje vnímanie ŠkVP ako nástroja na zvyšovanie kvality vzdelávania v danej škole. Program sa realizuje ako vzdelávanie celého školského kolektívu, spravidla by účasť na vzdelávaní nemala poklesnúť pod 40% pedagogických a odborných zamestnancov školy a zastúpenie by mali mať učitelia všetkých vzdelávacích oblastí. Vzdelávanie podporuje spoluprácu v škole tým, že predpokladá riešenie zadaných dištančných úloh v tímoch. Lektori programu poskytujú vzdelávanie v prezenčných častiach programu a súčasne sú súčinní počas konzultácií pri riešení zadaných dištančných úloh pre tímy.

Obrázok kurzu BBA01_73_2023_PIV2_POOK6 (prednostne pre ZV, KA, DT, BS, ZC, ZH)
Prezenčné vzdelávanie

Názov programu inovačného vzdelávania:

Poskytovanie podporných opatrení deťom v predškolskom veku

Náplňou programu bude proces plánovania podporných opatrení v súlade s Katalógom podporných opatrení v MŠ, ich aplikácia vnajlepšom záujme dieťaťa sohľadom na podmienky školy, školského zariadenia.

Budeme sa zaoberať  zapracovaním podporných opatrení do relevantných dokumentov a vyhodnocovať priebeh poskytovania vybraného podporného opatrenia anavrhovať prípadné modifikácie.

Vzdelávanie bude prebiehať prezenčne aj online. Budeme prihliadať na preferencie účastníkov vzdelávania.